• Dostawa i zwrot towaru

Odbiór osobisty
W rzypadku odbioru osobistego towaru prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu umówienia terminu odbioru. Przy odbiorze osobistym możliwa jest tylko płatnośc gotówką (brak mozliwości płatności kartą) lub płatność z góry. Towar zostanie wydany po otrzymaniu płatności.
 
Adres magazynu:
ul. Boya-Żeleńskiego 12
35-105 Rzeszów
 
Wysyłka
Wysyłka towaru realizaowana jest w dni robocze od poniedziałku do piątku, szczegółowe dane na temat kosztów oraz sposobów dostawy można znaleźć w karcie produktu. Dostawy realizujemy przy współpracy z firmami InPost, DPD oraz Orlen.
 
Klient ma obowiązek sprawdzić zgodność przesyłki z zamówieniam w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia niezgodności lub uszkodzenia towaru należy wraz z kurierem sporządzić protokuł reklamacyjny. Brak protokołu może utrudnić realizację reklamacji i zwrotów.

Wysyłke realizujemy wyłącznie na terenie Polski. Wysyłka za granicę na terenie Uni Europejskiej możliwa jest wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu warunków.
 
Zwrot towaru
Kupujący może w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru zrezygnować z zawartej umowy bez podania przyczyny. W tym celu należy poinformować o tym fakcie sprzedawcę poprzez przesłanie formularza odstapienia od umowy na adres sprzedawcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Zwrot srodków nastapi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania zwortu towaru na konto bankowe podane przez kupującego. Koszt odesłania towaru ponosi kupujący.

 

Zwroty prosimy przesłać na adres:

eleoo.pl JVD Janusz Kulig

ul. Boya-Żeleńskiego 12

35-105 Rzeszów

 

Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.

 

Reklamacje

Reklamacje należy skłądać na adres email sprzedaz@eleoo.pl. Prosimy o dokładne opisanie usterki i w miarę możliwości o załącznie zdjęć lub filmów przedastawiających wadę towaru. Dodatkowo zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko oraz numer zamówienia. Brak danych dotyczących zamówienia może wydłużyć realizację reklamacji.