-
Dostawa i zwrot towaru
Odbiór osobisty
W rzypadku odbioru osobistego towaru prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu umówienia terminu odbioru. Nie realizujemy zamówień z odbiorem osobistym i płatnością przy odbiorze. Zamówienie musi być opłacone za pomocą przelewu internetowego po jego złożeniu.
Adres magazynu:
ul. Boya-Żeleńskiego 12
35-105 Rzeszów
Wysyłka
Wysyłka towaru realizaowana jest w dni robocze od poniedziałku do piątku, szczegółowe dane na temat kosztów oraz sposobów dostawy można znaleźć w karcie produktu. Dostawy realizujemy przy współpracy z firmami InPost, DPD oraz Orlen.
Klient ma obowiązek sprawdzić zgodność przesyłki z zamówieniam w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia niezgodności lub uszkodzenia towaru należy wraz z kurierem sporządzić protokuł reklamacyjny. Brak protokołu może utrudnić realizację reklamacji i zwrotów.
Wysyłke realizujemy wyłącznie na terenie Polski. Wysyłka za granicę na terenie Uni Europejskiej możliwa jest wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu warunków.
Wysyłke realizujemy wyłącznie na terenie Polski. Wysyłka za granicę na terenie Uni Europejskiej możliwa jest wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu warunków.
Zwrot towaru
Kupujący może w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru zrezygnować z zawartej umowy bez podania przyczyny. W tym celu należy poinformować o tym fakcie sprzedawcę poprzez przesłanie formularza odstapienia od umowy na adres sprzedawcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Zwrot srodków nastapi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania zwortu towaru na konto bankowe podane przez kupującego. Koszt odesłania towaru ponosi kupujący.
Zwroty prosimy przesłać na adres:
eleoo.pl JVD Janusz Kulig
ul. Boya-Żeleńskiego 12
35-105 Rzeszów
Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.
Reklamacje
Reklamacje należy skłądać na adres email sprzedaz@eleoo.pl. Prosimy o dokładne opisanie usterki i w miarę możliwości o załącznie zdjęć lub filmów przedastawiających wadę towaru. Dodatkowo zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko oraz numer zamówienia. Brak danych dotyczących zamówienia może wydłużyć realizację reklamacji.